niedziela, 7 czerwca 2015

Wracam i przepraszam :*

Hejka!

Chce Was bardzooooo przeprosić za moją długą nieobecność. Od mojego ostatniego postu minęło już ponad miesiąc i bardzo dużo w tym czasie się wydarzyło.

 A dokładniej, od ostatniego posta byłam już 2 razy w Polsce raz na 2 dni a drugi raz na 8 dni. Powiem Wam że te 2 pobyty dały mi mega dużo siły i energii. I tego też potrzebowałam. Spotkałam się z przyjaciółkami, zrobiłam dość duże zakupy, byłam praktycznie codziennie w mojej starej szkole itd. W trakcie tego drugiego pobytu w PL miałam jechać też jeszcze na koncert Dawida w Gliwicach ale się niestety nie udało. Miałam wtedy wreszcie spotkać Natalię (moja internetowa przyjaciółka), ale nie udało się bo nie miałabym później jak wrócić z Gliwic :'(
Strasznie chciałam się wreszcie z nią spotkać no ale mówi się trudno. Zobaczymy się na obozie za 70 dni.

NIE WIERZE 70 DNI!!! 
Przecież jak rezerwowałam było 177 dni a mam wrażenie że to było tydzień temu a od tego czasu minęło 107 dni.

Wszyscy w Polsce cieszą się już na wakacje, a ja idiotka będę siedzieć w szkole do 30 lipca. MASAKRA! Modle się tylko żeby to szybko zleciało. 
Dzisiaj jest ostatni dzień moich ferii 2-tygodniowych. Tak strasznie nie chce mi się wracać do szkoły. Obecnie mam zapowiedzianych 7 sprawdzianów z czego 2 w nadchodzącym tygodniu. Życzcie mi powodzenia!

W te ferie przeczytałam książkę ,,Girl Online". Krótko mówiąc świetna książka. Może napisze jakąś recenzje czy coś ale nie wiem, bo nie chce też zdradzać wszystkiego jeśli ktoś tej książki nie przeczytał. Ale ogółem POLECAM.
Mój snap to: mel_doniczka

 Do następnego :* 

                                             Melka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz