piątek, 1 maja 2015

Nudne życie...

Hejka!

Co tam? U mnie nudy, niestety. Ostatnio w szkole mam trochę więcej rzeczy do zrobienia jak na przykład projekt na angielski. I jest też więcej sprawdzianów niż zwykle, ale dam radę. Do tej pory bardzo motywowało mnie to, że 8 maja jadę wreszcie do Polski *-*
Od 4 miesięcy nie widziałam się z moimi przyjaciółkami i strasznie za nimi tęsknię. Szczerze wam powiem, że w Niemczech nie ma fajnych sklepów dlatego moja szafa świeci pustką. I z tego powodu stwierdziłam że zabiorę moje przyjaciółki do Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Będę miała 2 miejsca w samochodzie a trzecia da sobie jakoś rade przyjechać - tak sobie pomyślałam, ale sie myliłam. Okazało się że pierwsza przyjaciółka nie może bo jej mama ma urodziny, a druga nie może bo dziadek ma urodziny. I z tego właśnie powodu jadę tylko z jedną przyjaciółką. Szkoda, że tamte dwie nie mogą jechać bo jak już mówiłam nie widziałyśmy sie przez 4 miechy i ja przyjeżdżam tylko na 1 dzień a one akurat nie mogą.
Dobra skończmy ze smutnymi tematami...

ZA 106 DNI OBÓZ!!! 
Szczerze wam powiem, że sama w to nie wierze że ten czas tak szybko leci. Poznałam już wiele wspaniałych osób przez Facebook'a, bo mamy tam konfe z obozu i Dawid sie tam już kilka razy udzielił. Poznałam na przykład moją kochaną Natalię, która mieszka w Austrii i będziemy sobie gadać po niemiecku. Mamy też już kilka planów jak wrabiać Dawida po niemiecku i wgl, ale raczej nie chcecie tego wiedzieć :P Zapowiadają się najlepsze wakacje życia <3

Teraz jak zwykle kilka zdjęć... :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz