piątek, 17 kwietnia 2015

Recenzja balsamów ,,eos" =)

Siemka!

Piszę do Was już moją drugą recenzję. Tym razem chciałam Wam powiedzieć kilka rzeczy o balsamach EOS. Ja osobiście posiadam już 3 sztuki:
1. Summer Fruit (kolor czerwony)
2. Strawberry Sorbet (kolor różowy)
3. Passion Fruit (kolor fioletowy)

Z wszystkich jestem zadowolona tak samo. Wiadomo, każdy lubi jakiś inny zapach, ale mi tam się wszystkie podobają. Wszystkie smakują świetnie. Balsamy też nawilżają usta, chociaż jak naprawdę macie popękane usta to polecałabym użyć, czegoś lepszego, bo myślę że z tym jednak te balsamy sobie nie poradzą. Te pomadki to bardziej gadżet, ale jak dla mnie są też wystarczającym nawilżeniem. Myślę, że kupię sobie jeszcze więcej smaków, czy zapachów. Jeśli zobaczycie te balsamy w sklepie to nie zastanawiajcie się czy je brać, tylko po prostu bierzcie, bo rzadko się je w Polsce spotyka. Ja kupiłam je w niemieckim Douglasie za 5,99€.
Tutaj jeszcze kilka zdjęć moich balsamów: 

 
Dzięki za czytanie i do następnego :) pa :*

1 komentarz: