wtorek, 17 marca 2015

Kierunek -> lepsze życie + nowe pomysły na bloga

Siemka!

Niestety nie odzywałam się do Was przez ostatni tydzień, ale miałam wrażenie że nic się nie działo.
Od wtorku tamtego tygodnia (10.03.15r.) ćwiczę codziennie bo chcę schudnąć :P Od kilku dni też już nie obgryzam paznokci z czego jestem meeega dumna :D Miałam już dość dużo podejść by ich nie obgryzać, ale zawsze nie umiałam wytrzymać a teraz coś mnie natchnęło i od ok. 5 dni są w stanie nienaruszonym. Mam nadzieje, że pójdzie tak dalej, bo już mam listę zakupów, rzeczy ,które chcę kupić jak moje paznokcie będą piękne i długie.

Ostatnio coraz bardziej mam ochotę pisać tutaj również recenzje różnych produktów, kosmetycznych i nie tylko ;) Myślę że pierwszy taki post pojawi się pod koniec tego tygodnia i wtedy zobaczycie o co dokładnie mi chodzi. Ale będę pisać dalej posty o moim życiu i wgl ;) Zachęcam Was byście również komentowali moje posty bo jest to zachęta by pisać dalej i dalej :*

Oto kilka zdjęć z tego tygodnia ;)





A do obozu zostało 151 dni :D
 Jak rezerwowałam miejsce na obóz było 177 dni, ten czas tak szybko leci. Dawida ostatni raz widziałam ponad 7 miesięcy temu :/
 Dobra, spadam bo leże dzisiaj chora w łóżku, ale jutro dalej do szkoły :/ i muszę porobić wszystkie zadania itp.

Pa pa i do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz