piątek, 20 marca 2015

Recenzja szczotki Tangle Teezer ;)

Hej!

Dzisiaj moja pierwsza recenzja na tym blogu. Stwierdziłam, że jak jest to pierwsza, to muszę wziąć jakiś produkt, który używam codziennie. I spojrzałam na moją szczotkę do włosów i wiedziałam, że ona idzie na pierwszy ogień. Oto ona...


Posiadam tę szczotkę od początku sierpnia 2014. Kupiłam ją na Allegro za ok. 35 zł i  myślę, że jest to dość tanio jak na szczotkę tej marki. Ja stwierdziłam, że kupię wersje compact (czyli z ,,zatyczką"), bo zawsze gdzieś do torebki ją wrzucam. Jeśli nie chcecie kupić tej szczotki w internecie, to z tego co wiem są w Hebe i podobno od początku marca w Rossmanie. Szczerze powiem, że sama się wahałam czy kupić ją w internecie, bo bałam się że trafię na podróbę, ale w internecie są one zdecydowanie tańsze. Gdy byłam w Hebe szczotki w wersji compact kosztowały ok. 50-60 zł. Zwykłe szczotki bez tej ,,zatyczki" są trochę tańsze.
A mówiąc ,,zatyczka" mam na myśli to...


Wypiszę Wam teraz zalety i wady tej szczotki:


Zalety
  • rozczesuje włosy bez targania,
  • wytrwałość szczotki,
  • wybór między compact a zwykłą i wybór kolorów,
  • włosy są miękkie po czesaniu,

Wady
  • trzeba trochę dłużej czesać niż zwykłą szczotką
  • cena

Na podsumowanie Wam powiem, że nie żałuję tego zakupu. Każdemu mogę w 100% polecić tą szczotkę. Niestety cena jest trochę wyższa od normalnych szczotek ale za to Tangle Teezer Wam posłuży znacznie dłużej ;)
Także jeśli się wahacie, to tak naprawdę nie wiem nad czym.
Mam nadzieję że Wam pomogłam.
 Jeśli recenzje produktów na moim blogu się sprawdzą to myślę, że będę je dodawała ok. 1 na 2 tygodnie. Normalne posty będą pojawiały się 1-2 razy w tygodniu, w zależności od tego ile się będzie u mnie działo.

Do zobaczenia :*




      

1 komentarz:

  1. Dla takiego zakupoholika jak nie liczy się cena xD Super post. ;)

    OdpowiedzUsuń