poniedziałek, 30 marca 2015

Wreszcie ferie =D

Siemka!

W ostatni piątek, czyli 27 marca byłam ostatni raz w szkole i teraz mam 2 tygodnie ferii. Jaram sie niesamowicie, bo powoli mnie ta szkoła już wkurzała. Cieszę się też, bo w sumie ostatni tydzień w szkole był nawet luźny, bo w czwartek byłam na wycieczce w zamku w Ludwigsburg (w Niemczech, bo tu właśnie mieszkam jakby ktoś nie wiedział). Jest to zamek zbudowany na podobieństwo zamku we Francji, czyli zamku ,,Versailles". Szczerze to średnio mi się podobało no ale wszystko lepsze od szkoły.

Już jutro 21 dzień ćwiczeń za mną i cieszę się, że aż tak długo wytrwałam. Szczerze to widzę już pierwsze efekty, więc sie jaram. Na początku miałam zamiar ćwiczyć tylko 30 dni, ale teraz wiem że na pewno będzie to dłużej ;)

Kilka dni temu też zawiodłam się na kilku osobach, z którymi byłam bardzo blisko, ale myślę że nie ma sensu tego tu pisać.

W tym tygodniu kupiłam sobie jeszcze nową obudowę na mój telefon, bo szkoda mi mojej starej bo muszę ją mieć jeszcze w dobrym stanie na obozie :P Oto zdjęcie mojej nowej kosmicznej obudowy:



Oto jeszcze kilka innych zdjęć z tego tygodnia ;)




Pa i do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz